Barnehageplass til alle er ingen selvfølge. Klikk deg inn for link til en morsom og tankevekkende video.

Gode barnehager er viktige for barn, for voksne og for samfunnet vårt. I Norge har vi et unikt mangfold av barnehager – kommunale og private, store og små, med ulik form og innhold. Vi i Grønland barnehage er stolte over å være en del av dette mangfoldet. Vi er takknemlige for den tilliten som foreldre viser oss hver dag. Se filmen vår ved å trykke på linken på slutten av innlegget

Vi heier på alle gode barnehager som får lov til å gjøre en forskjell – i dag og i morgen.

Visste du at?

• Halvparten av alle barn i Norge går i en privat barnehage.
  • Private barnehager har vært avgjørende for å nå målet om plass til alle.
  • Private barnehager leverer minst like gode tjenester som kommunale barnehager, til en lavere kostnad for samfunnet.
  • Private barnehager har gode lønns- og pensjonsavtaler.

Heier du på Grønland barnehage og mangfoldet i Barnehage-Norge? Del gjerne filmen vår.
#levebarnehagene.

Se videoen under ved å trykke på linken:

Link til en video om #Levebarnehagene